سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

سومین شب از شبهای قدر در حرم علی ابن موسی الرضا علیه السلام با سخنرانی دو پهلو و نامناسب ناطق نوری، تبدیل به مراسم برائت از ساکتین فتنه و مدعیانی شد که انقلاب را ارث پدری خود می دانند.
در مراسم احیای شب 23 ماه مبارک رمضان در حرم علی ابن موسی الرضا علیه السلام به دعوت تولیت آستان قدس رضوی علی اکبر ناطق نوری بعد از قرائت دعای جوشن کبیر به سخنرانی و اجرای مراسم قرآن بسرپرداخت.
ناطق نوری که موضوع سخنرانی خود را عدالت اجتماعی در عرصه های مدیریتی،اخلاقی،سیاسی و اجتماعی قرار داده بود در بیانی دو پهلو در ضرورت عدالت بیان داشت: اگر ما در جنگل زندگی می کردیم نیازی به عدالت نداشتیم اما اکنون که در شهر با گستره روابط اجتماعی زندگی می کنیم به عدالت نیاز داریم.
ناطق نوری گفت: انسان باید عدالت سیاسی داشته باشد مثلا کسی که در انتخابات شرکت می کند نباید برای اینکه رای بیاورد حریفش را تخریب کند و آبروی او را ببرد و عدالت نیز اقتضاء می کند از کسی که آبرویش رفته است نیز حمایت شود.
سخنان دو پهلوی ناطق نوری سبب شد تا عده ای در صحن جامع رضوی لب به اعتراض بازکنند و با شعارهایی همچون |مرگ بر ضد ولایت فقیه| و |این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده| اعتراض خود را به سخنان دو پهلوی او نشان دهند این اقدام باعث شد تا مردم حاضر نیزشعاردهندگان را همراهی کنند. عده ای نیز بطری های آب خود را به سمت جایگاه پرتاب کردند. در اینجای مراسم بسیاری از زائرین حاضر در رواق ایستاده و با سر دادن شعار و صلوات به سمت جایگاه حرکت کردند که عده ای از محافظان جایگاه سخنرانی، با هل دادن مردم از هجوم انان جلوگیری کردند.
به گفته عده ای از شاهدان ظاهرا چند نفر از معترضین نیز بازداشت شدند.
مراسم قرآن به سر احیاء شب 23 رمضان بدون اشک و در بهت و اندوه مردم از هدر رفتن فرصت گرانبهایشان به پایان رسید.بسیاری از مردم هنگام خروج از رواق مراتب نارضایتی خودشان را به انحاء مختلف نشان می دادند. برخی از خدام حرم نیز می گفتند اگر این لباس را بر تن نداشتیم همراه مردم شعار می دادیم و اعتراض می کردیم.
این مراسم از شبکه یک صدا و سیمای ضرغامی با سانسور اعتراضات مردمی پخش شد.


[ یکشنبه 91/5/22 ] [ 5:23 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

بهمنی

بهمنی درمورد نرخ ارز نیز اظهارداشت: زیر بار دو نرخی شدن ارز نمی رویم و به دنبال تک نرخی کردن ارز هستیم و این اقدام می تواند جلوی بسیاری از مفاسد را بگیرد.

رییس کل بانک مرکزی همچنین در پاسخ به این سوال که برای این اقدام از چه ابزارهایی استفاده می شود، گفت: متاسفانه نمی دانیم کالاهایی که وارد کشور می شوند با نرخ هزار و 226 تومانی یا هزار و 800 تومانی به فروش می رسد و می خواهیم برای از بین رفتن این فاصله، ارز را تک نرخی کنیم.


زیرنوشت:

واقعا فکر کنم این بهمنی از پشت کوه اومده  و از اوضاع خبر نداره/ بعد از مدتها بازار اشتفته ارز تازه می گه زیر بار نمی رویم!!! / عندلله برای آبرویی که از حکومت اسلام دارید می برید باید جوابگو باشید / تازه ایمانهایی که این مدت بخاطر گرانی به باد هوا هم رفتن رو هم به لیست پاسخگویی هات اضافه کن.


[ سه شنبه 91/5/10 ] [ 3:35 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

«ره بر آمد»


سومین شماره نشریه ره بر با قطعی جدید و در 8 صفحه منتشر شد ؛
گفتنی است این نشریه با هدف گفتمان سازی دغدغه های مقام معظم رهبری پا به عرصه گذاشته است .
در شماره سوم ره بر میخوانید:
- واگرایی ممنوع ؛ همگرایی واجب(چرایی توصیه ره بر معظم انقلاب نسبت به تنظیم روابط قوای سه گانه )
- اینجا خانه شماست؛ اینجا متعلق به شماست (روایتی از حضور زنان اجلاس بیداری اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره))
- پرونده ویژه ؛عبارات کلیدی از انتظارات و توصیه های ره بری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دوره چهارم تا نهم
-  گفتگو با حجت الاسلام مروی ، معاون ارتباطات حوزه ای دفتر مقام معظم رهبری ؛ روحیه صمیمی و بی تکلف آقا همه را مجذوب می کند
- اندیشه ؛ پیشنهادی برای بازیابی حرف های گمشده
-  افسزان جوان ؛ پست های برگزیده وبلاگ های فعالان عرصه جنگ نرم
- به همراه نظر سنجی و اهدا جوایز ؛
*این نشریه به همت گروه انتشارات موسسه فرهنگی عمار اهواز در 2000 نسخه و همزمان با حلول ماه مبارک رمضان منتشر شده است . نهادها و تشکل های فرهنگی می توانند جهت دریافت نشریه ،با امور توزیع به شماره 09167362060  - 06115531640  تماس حاصل نمایند .

ره بر3

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 91/5/3 ] [ 5:26 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

عبارات کلیدی از انتظارات و توصیه های رهبری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی

از دوره چهارم تا نهم

 رهبری

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 91/5/2 ] [ 5:53 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب