سفارش تبلیغ
صبا ویژن
قالب وبلاگ

بیداری
بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو! 
لینک دوستان

رجانیوز: ورزشگاه شهید حیدرنیا را در حالی ترک می‌کنیم که من بیشتر از قبل به واقعی نبودن خیلی از نظرسنجی‌ها اعتقاد پیدا کرده‌ام؛ نظرسنجی یعنی کشک!

 

لینک مطلب:کلیک کن


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 4:39 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی گفت: ما با دروغ گفتن و تزویر رای برای جلیلی جمع نکردیم و نخواهیم کرد بلکه با اخلاص، راستی، مردانگی و همت رای جمع کردیم!!!

 

پ.ن:

-حقیقتا به آقا تهرانی ارادت قلبی دارم، اما فکر نمی کنم طرفدارای دکتر جلیلی براش این شکلی که آقا تهرانی میگه رای جمع کرده باشند، چونکه من هرچه از دور و بریهام که طرفدار جلیلی هستند می شنوم عمده آنها؛ تهمت به کاندیدای رقیب، تخریب و اما و اگره/.


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 4:31 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

"حجت‌الاسلام محسن قرائتی"در همایش "اخلاق انتخاباتی حماسه سیاسی" که صبح امروز در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزارشد ملاکهای خود را برای انتخاب رئیس جمهور یازدهم بیان کرد: داشتن سابقه اجرایی، اخلاق، تقوا، ایمان، سلامتی جسمانی و قدرت از مهمترین مولفه‌هایی است که رئیس‌جمهور آینده باید داشته باشد.

حجت‌الاسلام قرائتی تصریح کرد: به طور حتم نمی‌توان تنها در انتخاب رئیس‌جمهور به این که وی نماز شب می‌خواند اکتفا کرد بلکه مباحث مهم دیگری نیز وجود دارد که مردم باید در انتخاب گزینه خودشان به آن توجه کنند.

 

پ.ن:

1. مشخصه با این حرفها به جلیلی نمی خواد رای بده.


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 4:20 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

 


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 1:26 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

 

هاشمی رفسنجانی: آقای دکتر حسن روحانی با مشورت بنده قدم در راه انتخابات گذاشت و با احترامی که برای کاندیداهای دیگر قائلم به دکتر روحانی رای می‌دهم و ایشان را برای تصدی قوه مجریه مناسب‌تر می‌دانم.


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 1:25 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

 

قالیباف در اهواز: امروز شرایط ما با همه زحماتی که کشیده شده در وضعیت فعلی قرار دارد و کارنامه‌مان در حوزه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، کارنامه قابل قبولی نیست. یکی از علت‌های روشن این است که در دو دهه گذشته مسئولان نسبت به تدابیر مقام معظم رهبری و دغدغه‌های مردم از حساسیت لازم برخوردار نبوده و آن طور که باید انجام وظیفه نکرده اند.

تنها راه نجات کشور فرهنگ دوران دفاع مقدس است که با فرهنگ مجاهدت و روحیه ایثارگری بایستیم و با امکانات موجود در کشور این مشکلات را حل کنیم.

 


[ چهارشنبه 92/3/22 ] [ 1:20 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

دکتر قالیباف: "ما برای اقتصاد و نان و آب انقلاب نکردیم"، اما اسلام به ما آموخته که اگر در جامعه ای فقر آمد نهی از منکر و دین از جامع رخت می بندد.


[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 6:33 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

حدادعادل شنبه 18 خرداد در برنامه رادیویی چهره‌ به چهره: باور من این است برای سردار شدن باید از سربازی شروع کرد و لذا به هر آدم بی تجربه ای نمی توان مسئولیت سنگین داد.

 

پ.ن:

- پس چرا عده ای سطح ریاست جمهوری را درک نمی کنند و برای انتخاب اصلح به توانایی، قدرت و تجریه شخص توجه نمی کنند؟!


[ یکشنبه 92/3/19 ] [ 6:26 صبح ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]


[ شنبه 92/3/18 ] [ 4:12 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]

 

زاکانی طی یادداشتی در نشریه پنجره اعلام موضع کرد:

"ضرورت سوم تحول همه‎جانبه در کشور است و این مهم محقق نمی‎شود مگر با رئیس‎جمهوری شدن فردی که علاوه‎بر اعتقاد به گفتمان اصیل انقلاب اسلامی، هم از ویژگی‎ها و تجارب مدیریتی و تدبیر بالاتری برخوردار باشد و هم در مهم‎ترین زیرساخت تحول که فرهنگ است، جلوتر از بقیه باشد. لذا با توجه به شناختی که از این دو برادر بزرگوارم دارم و ضمن احترام فراوان به برادر جانباز و ارزشی جناب آقای دکتر جلیلی، وظیفه دارم بگویم بنده جناب آقای دکتر حداد عادل را اصلح و دارای تجارب مدیریتی بیشتر و ارزنده‎تری در انقلاب اسلامی برای اجرایی شدن و تحقق این گفتمان می‎دانم و معتقدم صحنه رقابت در میان معتقدان به گفتمان انقلاب اسلامی آن‎چنان پاک و زلال است که استدلال بنده مورد احترام خواهد بود."


[ شنبه 92/3/18 ] [ 3:59 عصر ] [ علی چمران زاده ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بیداری اولین مرحله تکامل است، پس بیدار نشو!
موضوعات وب